/24255/IIC-introduceert-nieuw-merk.html

IIC introduceert nieuw merk

Naast het huidige merk Vacu Vin, lanceert International Innovation Company een nieuw merk genaamd ‘Tomorrow’s Kitchen’. Dit nieuwe merk zal zich richten op innovatieve keukenitems die toegepast kunnen worden zowel tijdens het prepareren van eten, als tijdens het serveren op de eettafel. De naam ‘Tomorrow’ heeft een dubbele betekenis. Het benadrukt zowel het innovatieve karakter van het merk als de sociale waardes waar het bedrijf veel waarde hecht aan de toekomstige verantwoordelijkheid naar de samenleving toe.


Beide merken die toebehoren aan het ‘Dutch Creative Brands’ concept, hebben een constante stroom van nieuwe productinnovaties. Een intern gefaciliteerd team van designers is voortdurend aan het werk om de gadgets van morgen te ontwikkelen met de focus op zowel functionaliteit als het bezorgen van een glimlach op het gezicht van de eindgebruiker. Het aanbieden van deze unieke innovaties loopt als een rode draad door de visie van ‘Dutch Creative Brands’.